fbpx

vispārīgi e-veikala pasūtīšanas noteikumi

E-veikala noteikumi

1. Noteikumu darbības joma un spēkā esamība

1.1 Šie vispārējie Goldstar Eesti OÜ (turpmāk tekstā Pārdevējs) tiešsaistes veikala un pasūtīšanas noteikumi (turpmāk tekstā – Noteikumi) attiecas uz visām personām (turpmāk Pircējs / Abonents), kuras izmanto www.mamibot.ee e-veikalu (turpmāk e-veikals) -preces un pakalpojumi (turpmāk – preces), tai skaitā pirkuma līguma (turpmāk – pārdošanas līgums) noslēgšana preču iegādei no e-veikala.

Piekrītot Noteikumiem, Pircējs apliecina, ka ir izlasījis, akceptējis un ievēro pārdošanas līguma noteikumus.

2. Preču pirkšana un pasūtījuma veikšana interneta veikalā

2.1 Preces, kas saistītas ar saiti “Pievienot grozam”, var iegādāties e-veikalā. Preču cena un to pieejamība var tikt mainīta bez iepriekšēja brīdinājuma. Ja pircējs ir veicis pasūtījumu, pirms preču cena mainās, tiks piemērota cena, kas ir spēkā pasūtījuma veikšanas brīdī.

2.2 Pārdevējam ir tiesības atteikties no pirkuma līguma, kas noslēgts, izmantojot e-veikalu, un nepiegādāt pasūtītās preces vai nesniegt pakalpojumu šādos gadījumos: preces nav noliktavā; Šī ir “Pasūtīta” prece, kurai ir beidzies krājums; preces cena vai funkcijas ir parādītas nepareizi sistēmas kļūdas dēļ.

2.3 Iepirkumu grozs un pasūtīšana

Jūs varat mainīt preču daudzumu iepirkumu grozā. Lai pasūtītu preces, atlasiet atbilstošo piegādes veidu. Sīkāka informācija par piegādes veidu tiks pieprasīta pasūtījuma veidlapā. Preces piegādājam caur Itella SmartPOST pakomātu (3.85 €), Omniva pakomātu (3.85 €), Omniva pasta nodaļām (4.00 €), Omniva kurjeru (6.00 €) un DPD Pickup (3.85 €). Piegādes laiks noliktavā esošajām precēm ir 2–5 darba dienas, un pasūtītajām precēm 3-4 nedēļas. Konkrētā produkta piegādes laiks ir norādīts produkta datu lapā.

Kuponu var izmantot, atverot lodziņu “Atlaides kods” un lodziņā “Kupona kods” ievadot savu kupona kodu un noklikšķinot uz pogas “Pievienot kuponu”.

Apstipriniet pasūtījumu, noklikšķinot uz “Iesniegt pasūtījumu”, un jums tiks adresēts norēķināties pēc izvēlētā maksājuma veida. Maksājuma veidu var mainīt iepriekšējā solī. Ja vēlaties, varat reģistrēties Mamibot e-veikalā. Izvēlieties nosūtīšanas veidu un nospiediet pogu Tālāk. Jums tiks parādīta galīgā maksājuma veida izvēle, kas nepieciešama pasūtījuma apstiprināšanai un pirkuma pabeigšanai. Izvēlieties maksājuma veidu un samaksājiet par pirkumu. Veicot pasūtījumu, jāievēro piesardzība, jo tas ir atkarīgs no pasūtīto produktu tūlītējas un bez traucējumiem piegādes.

Maksāt var e-veikalā:
Ar bankas saitēm: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank.
Noma: ESTO noma (www.esto.ee)
Visi norēķini tiek veikti eiro, un cenās iekļauts PVN.

Goldstar Eesti OÜ ir personas datu pārzinis, uzņēmums Goldstar Eesti OÜ pārsūta maksājuma veikšanai nepieciešamos personas datus pilnvarotajam apstrādātājam Maksekeskus AS.

Pirkuma līgums tiek uzskatīts par noslēgtu pēc maksājuma summas saņemšanas saskaņā ar pasūtījuma apstiprinājumu Goldstar Eesti OÜ bankas kontā vai no pirkuma līguma parakstīšanas brīža. Pārdevēja pasūtījuma apstiprinājums netiks izpildīts.

2.4 Apmaksa par precēm

Maksāt par produktiem ir iespējams: izmantojot internetbanku (izmantojot Swedbank un SEB bankas saites). Maksāt var ar pēcapmaksu, pasūtījuma apstiprināšanas lapā noklikšķinot uz pogas “pēcapmaksa” un izpildot ekrānā redzamos norādījumus.

Maksāt var ar dāvanu karti un kredītkarti, noklikšķinot uz atbilstošās maksāšanas metodes un izpildot ekrānā redzamos norādījumus.

Pēc maksājuma veikšanas e-veikals jums nosūtīs pasūtījuma apstiprinājumu un rēķinu.

Visa personiskā informācija, kas mums kļūst zināma, apmeklējot Mamibot tiešsaistes veikalu un veicot pirkumus, tiek uzskatīta par konfidenciālu informāciju. Šifrēts datu komunikācijas kanāls ar bankām nodrošina pircēja personas datu un bankas rekvizītu drošību. Goldstar Eesti OÜ pārstāvjiem nav piekļuves attiecīgajiem šifrētajiem datiem.

2.5 Produktu piegāde un piegāde

Preces tiks piegādātas uz piegādes adresi, kuru pasūtītājs norādījis pasūtījumā. Pircējs tiks informēts par piegādi, izmantojot pasūtījumā norādīto kontaktinformāciju. Pasūtīto preču pārvadāšana notiek saskaņā ar pārvadāšanas noteikumiem, kas ir spēkā pasūtījuma veikšanas brīdī.

Lūdzu, pasūtot, ievērojiet pareizo kontaktinformāciju, lai izvairītos no kavējumiem un pārpratumiem produktu piegādē. Goldstar Eesti OÜ un kurjerkompānija neatbild par piegādes kavēšanos vai pārpratumiem, ja kavēšanās vai pārpratums ir saistīts ar jūsu sniegtās informācijas neprecizitāti vai neprecizitāti, veicot pasūtījumu.

Preces tiek piegādātas tikai pircējam un uz pavadzīmes pamata. Pirms parakstīt pavadzīmi, uzmanīgi pārbaudiet iesaiņojumu un, ja iesaiņojums ir bojāts, pierakstiet to piegādes pavadzīmē. Bojāta iesaiņojuma gadījumā jūs varat atteikties pieņemt sūtījumu un / vai nekavējoties paziņot Mamibot klientu apkalpošanas dienestam vietnē info@mamibot.ee.

Preces tiks nodotas trešajām personām ar atļauju (ieskaitot gadījumus, kad pircējs pasūtījumā ir norādījis trešo personu kā saņēmēju). Pārdevējs var atļaut trešajām personām piegādāt preces (ieskaitot kurjerpasta pakalpojumus).

Ja pircējs preces nesavāc 14 (četrpadsmit) dienu laikā no saskaņoto preču saņemšanas dienas, tiek uzskatīts, ka pircējs ir pārkāpis pirkuma līgumu un nepieprasa preces. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji atkāpties no pirkuma līguma un pieprasīt zaudējumu atlīdzību (piemēram, preču glabāšanas izmaksas) un kompensēt pārdevējam radušos zaudējumus ar summām, kuras pircējs ir samaksājis avansā.

2.6 Preču izņemšana no pārdošanas un atgriešana

Patērētājam ir tiesības atkāpties no pirkuma līguma 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preces piegādes dienas. Tiesības atteikties no pirkuma līguma neattiecas uz e-veikalā norādītajiem preču pasūtījumiem un speciālajiem pasūtījumiem.

Pēc izstāšanās no pirkuma līguma precēm un iesaiņojumam jābūt neizmantotam un pilnīgam. Atsaukuma gadījumā visas dāvanas un cita pievienotā vērtība, kas izriet no pirkuma līguma, tiek atgriezta.

Lietotu vai nepilnīgu preču atgriešanas gadījumā pārdevējam ir tiesības neapmierināt pircēja atteikumu vai kompensēt preču nolietojuma izmaksas no summas, kas pircējam jāatdod. Pārdevējam ir arī tiesības neatmaksāt dāvanas un citu pievienoto vērtību pašreizējā mazumtirdzniecības cenā.

Atkāpjoties no pirkuma līguma, pārdevējs ir tiesīgs kompensēt pirkuma cenu līdz 10 eiro, lai atlīdzinātu par apstrādes izmaksām.

Ja pircējs preces neatdod 14 dienu laikā no atteikuma iesniegšanas dienas, pārdevējam ir tiesības nepieņemt atteikumu.

Preču atgriešanas pieprasījumu un atteikšanos no pirkuma līguma var paziņot plkst info@mamibot.ee.

Pēc atteikšanās no pirkuma līguma preces var atgriezt Mamibot koncesijā, kuras adrese ir pieejama mājaslapā www.mamibot.ee. Tirdzniecības nodeva ir EUR 10, kas ir jāatdod kasē. Preces var atgriezt pa pastu Goldstar Eesti OÜ e-veikalā A.H.Tammsaare tee 47, Tallinn 11316.

Pirkuma summa tiks atmaksāta 14 dienu laikā pēc atgrieztās preces nonākšanas pie pārdevēja. Ar bankas saiti vai pārskaitījumu samaksātā summa tiks ieskaitīta atpakaļ kontā, no kura tika samaksāta summa, un saskaņā ar maksājuma metodi, kas izmantota pasūtījuma veikšanai. Kredītkartes maksājuma gadījumā iesniegums par darījuma atcelšanu jāiesniedz karšu maksājumu centrā. Pēcapmaksas pirkums atcels pašreizējo pēcapmaksas līgumu par e-pasta adresi info@mamibot.ee nosūtīts pēc rakstiska pieteikuma. Norēķinoties ar dāvanu kartēm, mēs atmaksāsim dāvanu kartēs pirkuma summu.

2.7 Pirkuma līguma atsaukšana

Jums ir tiesības atcelt pasūtījumu pēc tam, kad esat samaksājis par precēm, bet pirms piegādes bez papildu maksas. Lai atceltu pirkuma līgumu / pasūtījumu, jums uz e-pasta adresi jānosūta paziņojums ar pirkuma līguma numuru info@mamibot.ee. Tiks nosūtīts apstiprinājums par pirkuma līguma anulēšanu.

3. Datu aizsardzības un apstrādes principi

3.1 Pārdevējs garantē pircēja datus t.sk. privātuma politika personas datu aizsardzībai un lietošanai tingimuste . Pircējs apstiprina, ka ir izlasījis un piekrīt šīs privātuma politikas noteikumiem. Ievērojot piemērojamos likumus un šīs privātuma politikas noteikumus, Pārdevējam ir tiesības bez Pircēja piekrišanas apstrādāt datus (ieskaitot personas datus) tādā apjomā, kāds nepieciešams tiešsaistes veikala izmantošanai, pārdošanas līguma izpildei vai pārdošanas līguma izpildei. Cita starpā pārdevējam ir tiesības bez atsevišķas piekrišanas: nosūtīt paziņojumus, kas saistīti ar e-veikala pakalpojumu izmantošanu, t.sk. ziņojumi, kas nosūtīti e-veikala lietotāju drošības interesēs; uzturēt reģistrāciju par pircēju pasūtījumiem, kas ir ielogoti e-veikalā, lai nodrošinātu labāku klientu apkalpošanu un darījumu pārbaudi, ieskaitot tos pasūtījumus, kuri sesijas laikā netika pabeigti pieņemamā laikā.

3.2 Ja Pircējs ir piekritis datu izmantošanai mārketinga nolūkos, noslēdzot Klienta līgumu vai citādi Pircējs, apstiprinot savu vēlmi to darīt (piemēram, pašapkalpošanās), Pārdevējs izmantos datus saskaņā ar privātuma politikas noteikumiem. tostarp personalizētus tiešos mārketinga, reklāmas un preču un pircēju piedāvājumus pircējam, izmantojot elektroniskos saziņas līdzekļus (piemēram, pa e-pastu vai SMS).

3.3 Pircējam ir tiesības jebkurā laikā atsaukt piekrišanu Datu izmantošanai mārketinga nolūkos, nosūtot Pārdevējam e-pastu vai atsakoties saņemt turpmākus tiešās pārdošanas piedāvājumus, sekojot norādījumiem Tiešās pārdošanas piedāvājumā, kas nosūtīts uz viņu e-pasta adresi.

4. Atbildība un strīdu izšķiršana

4.1 Patērētājam ir tiesības 2 (divu) gadu laikā no preču piegādes dienas iesniegt Pārdevējam sūdzību par neatbilstīgām precēm (precēm ar trūkumiem). Pretenzija jāiesniedz nekavējoties, bet ne vēlāk kā 2 (divu) mēnešu laikā pēc defekta atklāšanas. Konstatējis defektu, patērētājs veic saprātīgus pasākumus, lai preces saglabātu un aizsargātu, ieskaitot preču ar trūkumiem izmantošanu, ja preču lietošana vēl vairāk pasliktina preču stāvokli.

4.2 Preču neatbilstības gadījumā līgumam pircējam ir tiesības meklēt tiesiskās aizsardzības līdzekļus, tai skaitā pieprasīt salabot, aizstāt vai atsaukt no pirkuma līguma un atgriezt neatbilstīgās preces.

4.3 Goldstar Eesti OÜ neatbild par: preču bojājumiem / bojājumiem, defektiem, kas radušies nepareizas preču lietošanas dēļ, normālu preču fizisko nolietojumu normālas lietošanas laikā.

4.4 Ja produktu garantē pārdevējs vai ražotājs, garantijas nosacījumus pircējam sniedz rakstiski kopā ar preci un / vai dara pieejamus elektroniski tiešsaistes veikalā.

4.5 Lai atrisinātu vēlāk radušās problēmas, pircējam ir jāsaglabā pirkuma apliecinājums (rēķins, līgums utt.), Kas pierāda, ka prece ir nopirkta no pārdevēja tiešsaistes veikala. Bez pārdošanas apliecinājuma pārdevējs / apkalpotājs šo problēmu nevar atrisināt.

4.6 Pretenzijas par precēm, kas iegādātas no e-veikala, var iesniegt šādi: Goldstar Eesti OÜ e-veikals A.H.Tammsaare tee 47, Tallinn 11316, e-mail: info@mamibot.ee. Pieteikumi tiek pieņemti arī Goldstar birojā, kura adrese ir pieejama tīmekļa vietnē www.mamibot.ee.

4.7 Prasībai jāpievieno arī preces ar trūkumiem. Pārdevējs un pircējs noslēdz līgumu par aprīkojuma apkopi un remontu, ja nepieciešams iegūt preču diagnostiku vai ekspertīzi, lai noteiktu defekta raksturu un cēloni.

4.8 Preču trūkumu novēršana balstās uz Goldstar Eesti OÜ Sūdzību noteikumiem, kas ir pārdošanas līguma un šo pirkšanas noteikumu neatņemama sastāvdaļa un kurus pircējs apstiprina pirms pārdošanas līguma noslēgšanas.

4.9 Pārdevējs nodrošina, ka e-veikalā pārdotās preces atbilst Eiropas Savienībā spēkā esošajiem standartiem. Šajos standartos noteiktie apstākļi netiek uzskatīti par trūkumiem.

4.10 Informāciju par pasūtījumu var pieprasīt pa e-pastu +372 6864077 vai e-pastu: info@mamibot.ee.

4.11. Patērētājam ir tiesības vērsties kompetentajā uzraudzības iestādē, kas ir Nacionālā patērētāju aizsardzības pārvalde, Rahituseu 2, Tallina, 10130, e-pasts.: info@tka.riik.ee. Patērētāju strīdu komiteja ir kompetenta risināt strīdus, kas izriet no līguma starp patērētāju un uzņēmumu, kuru puses nespēja atrisināt pēc vienošanās. Papildinformāciju par to, kā atrisināt sūdzības, skatiet vietnē http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

5. Citi noteikumi

5.1 Produktu attēli ir domāti tikai ilustratīviem nolūkiem.

5.2 Preču cenas un pieejamība var tikt mainīta bez iepriekšēja brīdinājuma. Šajā gadījumā Goldstar Eesti OÜ patur tiesības 10 darbdienu laikā atcelt pārdošanu un atgriezt naudu klienta norēķinu kontā.

5.3        Mamibot e-veikals patur tiesības atteikties no pārdošanas, ja precei ir kāda no šīm problēmām: cilvēciska kļūda cenas ievadīšanā vai tehniska kļūda sistēmā (piemēram, ja tvaika tīrītājs, kura cena ir 700 USD, tiek pārdots par 7 USD, tā ir acīmredzama kļūda. līdz ar to mēs pieņemam, ka klientam ir jāsaprot, ka tā ir kļūda un prece netiks pārdota par šo cenu).

5.4 Informācija par produktu tiek regulāri pārskatīta un atjaunināta. Iespējams, ka dati ir atjaunināti kopš jūsu pēdējā apmeklējuma. Tā kā ražotāju datu kartēs ir nepilnības, Mamibot e-veikala informācijā par precēm var būt neprecizitātes. Šajā gadījumā Mamibot tiešsaistes veikals neuzņemas atbildību par produkta informācijas precizitāti. Tomēr pirms pirkuma veikšanas mēs iesakām pārbaudīt produkta informācijas precizitāti mūsu klientu apkalpošanas līnijā pa tālruni +372 6864077.

 

Dāvanu kartes politika

  1. Dāvanu kartes attiecas uz visiem pirkumiem tiešsaistē.
  2. Dāvanu kartes nav apmaināmas pret skaidru naudu.
  3. Pazaudēta vai nederīga dāvanu karte netiks izsniegta vai atmaksāta.
  4. Dāvanu karti var izmantot tikai vienu reizi.
  5. mamibot.ee neatbild pret jums par zaudējumiem, ko izraisījusi:
    a. Dāvanu kartes pirkšana, izpirkšana un / vai izmantošana;
    b. Jūsu nespēja izmantot dāvanu karti ir pazaudēta, aizmirsta vai nederīgas / nepatiesas kontaktinformācijas dēļ; vai
    c. Dāvanu kartes izmantošana nepilnvarotām vai nepilnvarotām personām.
  6. Mēs paturam tiesības pēc saviem ieskatiem mainīt, dzēst vai pievienot šos Noteikumus.
  7. Izpērkot dāvanu karti, jūs piekrītat ievērot šos noteikumus un nosacījumus, kā arī mūsu politikas. Sīkāku informāciju skatiet mūsu abonēšanas noteikumos.